Documente de interes public
Persoana responsabila pentru accesul la informatii de interes public: ING. Obleaga Ovidiu
Email: dadr.dj@madr.ro / dadr.dolj@gmail.com
Telefon: 0251.411.037
Cerere HG 325/2025 – Anexa 4 în format doc
30740/16.10.2024
COMUNICAT DE PRESĂ
A fost publicată în Monitorul Oficial OUG nr. 120/2024 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat sub forma de grant acordat producatorilor agricoli pentru culturi agricole afectate de seceta pedologica din perioada septembrie 2023-august 2024.
Până la data de 28.10.2024 beneficiarii depun/transmit la DAJ DOLJ o cerere de solicitare a grantului, al carei model este prevazut in anexa nr. 2, din care rezulta coordonatele bancare ale contului deschis la banca comerciala/Trezoreria Statului, in conditiile in care nu se mentin coordonatele bancare existente la cererea eligibila 2024 depusa la APIA (conform Art. 11. – (1), – (5) OUG 120/2024).
(3) Cererea de solicitare a grantului, insotita de documentele prevazute la alin. (2), poate fi transmisa la DAJ si prin fax sau posta sau in format electronic prin e-mail.
(4) Documentele depuse in copie de catre beneficiar vor purta sintagma „conform cu originalul“, vor fi datate si insusite prin semnatura de catre beneficiar.
Pentru informații suplimentare: dadr.dj@madr.ro 0251.411037
CONDUCEREA DAJ DOLJ
Cerere anexa nr 2 OUG 120 din 15.10.2024
Anexa nr. 1 – Cerere pentru ajutor de minimis în sectorul apicol (model)
AJUTOR DE MINIMIS PENTRU APLICAREA PROGRAMULUI DE SUSTINERE A PRODUSULUI TOMATE IN SPATII PROTEJATE“ PENTRU ANUL 2020
Pentru inscrierea in program, beneficiarii pot depune o cerere pana la data de 15 mai inclusiv, prin care solicita inregistrarea in Registrul unic pentru accesarea Programului de sustinere a produsului tomate în spatii protejate, conform modelului prevazut in Anexa 1, insotita de urmatoarele documente:
a) copie a B.I./C.I. al/a solicitantului persoana fizica sau, dupa caz, împuternicire/procura notariala si o copie a B.I./C.I. al/a reprezentantului legal;
b) copie a atestatului de producator;
c) copie a certificatului de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului/Registrul national al asociatiilor si fundatiilor sau a actului în baza caruia îsi desfasoara activitatea, dupa caz, în cazul persoanelor juridice, precum si copie a B.I./C.I. al/a împuternicitului persoana fizica, dupa caz;
d) dovada cont activ banca/trezorerie;
e) adeverinta în original, care sa ateste, conform înscrisurilor din Registrul agricol, suprafata de teren cu spatii protejate utilizata de solicitant, începând cu data intrarii în vigoare a prezentei hotarâri, în baza oricarui act juridic care confera dreptul de folosinta asupra terenului în cauza;
f) declaratii pe propria raspundere, conform modelelor prevazute în anexa nr. 3 (Anexa 3 A Declaratie si Anexa 3 B Declaratie)
g) copie a filelor din Registrul agricol deschis la primariile în a caror raza administrativ-teritoriala se afla suprafetele cultivate cu tomate în spatiile protejate în anul de cerere, din care sa rezulte suprafetele detinute si cultivate în sere, solare si alte spatii protejate.
Cererea de inscriere in Program se depune pâna cel târziu la data de 15 mai inclusiv, pentru productia care urmeaza sa fie valorificata pâna la data de 15 iunie inclusiv.
Anexa 2 Registru de evidenta a tratamentelor cu produse de protectie a plantelor
AJUTOR DE MINIMIS PENTRU APLICAREA PROGRAMULUI DE SUSTINERE A PRODUCTIEI DE USTUROI PENTRU ANUL 2020
Pentru inscrierea in program, beneficiarii pot depune o cerere pana la data de 15 mai inclusiv, prin care solicita inregistrarea in Registrul unic pentru accesarea Programului de sustinere a produsului tomate în spatii protejate, conform modelului prevazut in Anexa 1, insotita de urmatoarele documente:
a) copie a B.I./C.I. al/a solicitantului persoana fizica sau, dupa caz, împuternicire/procura notariala si o copie a B.I./C.I. al/a reprezentantului legal;
b) copie a atestatului de producator;
c) copie a certificatului de înregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului/Registrul national al asociatiilor si fundatiilor sau a actului în baza caruia îsi desfasoara activitatea, dupa caz, în cazul persoanelor juridice, precum si copie a B.I./C.I. al/a împuternicitului persoana fizica, dupa caz;
d) dovada cont activ banca/trezorerie;
e) adeverinta în original, care sa ateste, conform înscrisurilor din Registrul agricol, suprafata de teren cu spatii protejate utilizata de solicitant, începând cu data intrarii în vigoare a prezentei hotarâri, în baza oricarui act juridic care confera dreptul de folosinta asupra terenului în cauza;
f) declaratii pe propria raspundere, conform modelelor prevazute în anexa nr. 3 (Anexa 3 A si Anexa 3 B)
g) copie a filelor din Registrul agricol deschis la primariile în a caror raza administrativ-teritoriala se afla suprafetele cultivate cu tomate în spatiile protejate în anul de cerere, din care sa rezulte suprafetele detinute si cultivate în sere, solare si alte spatii protejate.
Cererea de inscriere in Program se depune pâna cel târziu la data de 15 mai inclusiv, pentru productia care urmeaza sa fie valorificata pâna la data de 15 iunie inclusiv.
Anexa 1 cerere de inscriere in Program
AJUTOR DE MINIMIS PENTRU APLICAREA PROGRAMULUI DE SUSTINERE A PRODUCTIEI DE USTUROI PENTRU ANUL 2020
Pentru inscrierea in program, beneficiarii pot depune o cerere pana la data de 15 mai inclusiv, prin care solicita inregistrarea in Registrul unic pentru accesarea Programului de sustinere a productiei de usturoi, conform modelului prevazut in anexa 1, insotita de urmatoarele documente:
a)copie a B.I./C.I. al/a solicitantului persoana fizica sau, dupa caz, imputernicire/procura notariala si copie a B.I./C.I. al/a reprezentantului legal;
b)copie a certificatului de inregistrare la Oficiul National al Registrului Comertului/Registrul national al asociatiilor si fundatiilor sau a actului in baza caruia isi desfasoara activitatea, dupa caz, in cazul persoanelor juridice, precum si copie a B.I./C.I. al/a imputernicitului persoana fizica, dupa caz;
c)dovada cont activ banca/trezorerie;
d)adeverinta, in original, care sa ateste, conform inscrisurilor din registrul agricol, suprafata de teren utilizata de solicitant in anul de cerere, in baza oricarui act juridic care confera dreptul de folosinta asupra terenului in cauza;
e)declaratii pe propria raspundere, conform modelelor prevazute în anexa nr. 2 (anexa 2 A si anexa 2 B )
f)copie a filelor din Registrul agricol deschis la primariile în a caror raza administrativ-teritoriala se afla terenul utilizat în anul de cerere, din care sa rezulte suprafetele cultivate cu usturoi.
Documentele sunt prezentate in original si in copie, in vederea certificarii de reprezentantul directiei pentru agricultura judetene Dolj prin inscrierea pe copie a sintagmei „conform cu originalul“.
! In situatia in care solicitantul detine in exploatatie suprafete de teren care sunt situate in judete diferite, acesta poate formula cereri de inscriere in program, care se depun la fiecare dintre directiile pentru agricultura judetene, respectiv a municipiului Bucuresti unde se gaseste suprafata detinuta. !
anexa 2 B Declaratie pe proprie raspundere
Anexa 7 Registrul de evidenta a tratamentelor cu produse de protectie a plantelor
!!!BENEFICIARII!!! Prevederile prezentei scheme se aplica intreprinderilor/ intreprinderilor unice care exploateaza culturi de usturoi, respectiv:
a) producatorilor agricoli persoane fizice care detin atestat de producator emis in baza Legii nr. 145/2014 pentru stabilirea unor masuri de reglementare a pietei produselor din sectorul agricol, cu modificarile si completarile ulterioare, valabil in anul de comercializare a productiei de usturoi;
b) producatorilor agricoli persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale si intreprinderi familiale, constituite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 44/2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 182/2016;
c) producatorilor agricoli persoane juridice.
“Transmiterea dosarelor la Directia Agricola se face prin posta sau curierat” la adresa Str. Ion Maiorescu nr. 4, Craiova, Jud. Dolj, cod 200760 Adresa DAJ DOLJ NR 3113/01.04.2020
Anexa nr. 1 – Cerere pentru ajutor de minimis în sectorul apicol (model)
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Anexa nr. 2 – Cerere HG 723/2016
Cerere tip solicitare informații de interes public in baza legii 544/2011
Model – Reclamatie administrativa (1) – Timp de completare: 5 min
Model – Reclamatie administrativa (2) – Timp de completare: 10 min
Cerere pentru autorizarea spatiului destinat comercializarii cu amanuntul a vinului de masa vrac
Cerere pentru eliberarea autorizatiei de plantare de pomi fructiferi si arbusti fructiferi
Cerere-TIP pentru acordarea autorizatiei de depozit
Fise inregistrare agricultura ecologica anexele 1-7
Fise inregistrare agricultura ecologica anexa 9
Fise inregistrare agricultura ecologica anexele 11-12
Fise inregistrare agricultura ecologica anexele 13